Avoimet työpaikat: TALOUSPÄÄLLIKKÖ

Haemme vakituiseen työsuhteeseen talouspäällikköä

Vastaat itsenäisesti yhtiömme taloushallinnon tehtäväkentästä: kirjanpidosta, kuukausiraportoinnista ja tilinpäätöksestä sekä maksuliikenteestä. Lisäksi vastuullesi kuuluvat palkanlaskenta ja muut palkkahallintopalvelut. Osallistut myös budjetointiin yhdessä muun organisaation kanssa. Hallitset kirjanpidon ja palkkahallinnon perusrutiinit sekä tunnet näiden edellyttämän normiston. Vaikka työ edellyttää tarkkuutta ja huolellisuutta, pystyt silti hahmottamaan kokonaisuuksia ja keskittymään oleelliseen. Ymmärrät liiketoiminnan ja taloudellisten lukujen yhteyden. Pystyt analysoimaan ja viestimään niistä ymmärrettävällä tavalla ja tuottamaan siten lisäarvoa muille organisaatiossa sekä yhtiön sisällä että konsernin emoyhtiölle. Raportoit suoraan Maaselän Kone Oy:n toimitusjohtajalle ja kuulut yhtiön johtoryhmään.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

• soveltuvaa kaupallista koulutusta (tradenomi, ktm) ja/tai vahvaa käytännön kokemusta vastaavista tehtävistä, kokemus teollisesta toiminnasta on eduksi • kokemusta monipuolisista kirjanpidon, palkanlaskennan ja taloushallinnon tehtävistä • itsenäistä työotetta, oma-aloitteisuutta ja ongelmanratkaisutaitoja • tarkkuutta, analyyttisyyttä ja aktiivista ja positiivista asennetta • paineensietokykyä ja joustavuutta • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä taitoa työskennellä sujuvasti myös tiimissä • kykyä ja halua kehittää toimintatapoja ja kehittyä ammattilaisena

Tarjoamme sinulle itsenäisen, vastuullisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän, mukavat ja ammattitaitoiset työkaverit, viihtyisän työympäristön ja ajanmukaiset työvälineet sekä mahdollisuudet itsesi kehittämiseen. Lisätietoja tehtävästä saat jättämällä soittopyynnön Maaselän Kone Oy:n toimitusjohtajalle Anssi Westerlundille, puh. +358 40 562 7433 tai Terra Patris Oy:n toimitusjohtajalle Matti Pielalle, puh. +358 44 555 1010. Lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen 13.12.2015 mennessä rekrytointi(at)terrapatris.fi, aihekenttään merkintä ”talouspäällikkö”.

Maaselän Kone Oy on Haapajärvellä vuodesta 1983 toiminut metalliteollisuusyritys, joka työllistää noin 80 henkilöä. Yritys on koko historiansa ajan keskittynyt maa- ja metsätalouskoneiden valmistukseen ja markkinointiin tuotemerkkeinään HakkiPilke -klapikoneet ja VarmoLift -rehunjakovaunut. Myynnistä yli 70 % menee vientiin. Maaselän Kone Oy on osa Terra Patris -monialakonsernia, joka koostuu maa- ja metsätalouden koneiden valmistuksen, metallin alihankinnan, veneteollisuuden ja maanrakennuskoneiden lisälaitteiden tuotannon toimialoista. Konsernin palveluksessa työskentelee runsaat 500 henkilöä kymmenellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea.