"Kehitys lähtee kentältä" - Hakki Pilke 50 Pro -klapikone on voittajatiimin yhteinen taidonnäyte

Hakki Pilke 50 Pro on klapikoneiden kuningas; se on markkinoiden tehokkain teolliseen käyttöön tarkoitettu malli. 50 Pro jatkaa vahvoja perinteitä. Sen edeltäjiä ovat Easy 50s ja BigX47, molemmat maailman myydyimpiä ammattilaiskoneita kokoluokassaan. Asiantuntevien ja aktiivisten käyttäjien ansiosta uutuusmalli on räätälöity täyttämään vaativimmatkin asiakastarpeet.

50 Pro sahaa ja halkaisee niin tehokkaasti, että sitä voi kutsua yhden miehen klapitehtaaksi. Helppokäyttöinen HakkiCut™-käyttöliittymä tehostaa sahausta ja kohentaa työolosuhteita.

- Ergonomia on meille todella tärkeä asia. HakkiCut™:in ansiosta käyttäjä hallitsee konetta helposti joystickin kahdesta napista. Näin työasento pysyy hyvänä, vaikka urakointi on tehokasta, kertoo Hakki Pilkkeen kehityspäällikkö Timo Jussila.

HakkiCut™ optimoi katkaisunopeuden automaattisesti ja itse katkaisu tapahtuu pelkällä napin painalluksella. Viiveettömän HakkiSplit™-halkaisujärjestelmän ansiosta materiaalivirta on sujuva ja tuottavuus huipussaan.

JOIN THE WINNING TEAM

Forstunternehmen Reith on saksalainen klapeja valmistava yritys. Sen omistaja Dietmar Reith sai 50 Pron käyttöönsä ennen muuta maailmaa.

- Erinomainen, uusi mittauslaite sekä edellistä mallia nopeampi halkaisu, klapiyrittäjä luettelee omaa työtään helpottavia 50 Pro -ominaisuuksia.

Dietmar Reith on ollut Hakki Pilkkeen asiakas lähes kaksikymmentä vuotta. Hän on siis yksi niistä kymmenistä tuhansista käyttäjistä, jotka kuuluvat voittajatiimiin.

- Join the Winning Team -iskulause tarkoittaa meille sitä, että olemme aina asiakkaidemme ja kumppaniemme tukena. Varmistamme, että yrittäjät voivat käyttää alan nykyaikaisinta klapikonetta ja samaan aikaan tarjoamme varaosia vanhoihin malleihin, kuvailee toimitusjohtaja Anssi Westerlund Hakki Pilkkeen ohjenuoria.

Myös paikallisuus on tärkeää. Se, että myyjä ymmärtää alueen ilmastoon ja puulajeihin liittyvät haasteet. Hakki Pilkkeen tiimissä palvelua saa aina kotikulmilla: yrityksellä on edustajia 34 maassa ympäri maailman ja he kaikki pitävät omiensa puolta.

- Maahantuojamme ovat sitoutuneet arvoihimme ja ymmärtävät tiimiajattelun merkityksen, Westerlund kertoo.

KESTÄVÄ, TURVALLINEN JA TEHOKAS

Hakki Pilkkeen tuotekehittäjät panostivat paljon koneen kestävyyteen. Kuluvien, mekaanisten osien määrä on minimoitu uutuusmallissa. AC 10 -ketjunkiristäjä ja uudistettu hydrauliikka ovat esimerkkejä niistä lukuisista muutoksista, jotka jopa tuplaavat kuluvien osien käyttöiän ja tekevät koneesta vieläkin tehokkaamman.

Myös huoltotarvetta on minimoitu: ketjun vaihtaminen onnistuu ilman työkaluja ja työ vie minuuttien sijaan parikymmentä sekuntia.

Uutuuskone ei tunne rajoja, vaan se käsittelee tehokkaasti kaikkia puulaatuja niiden kovuuteen ja käyryyteen katsomatta. Ei ihme, sillä Hakki Pilke on mullistanut markkinaa useilla innovaatioilla ja konemalleilla jo kolmen vuosikymmenen ajan.

- Kehitys lähtee aina kentältä. On tiimiläisten eli käyttäjiemme ansiota, että Hakki Pilke 50 Pro on markkinoiden monipuolisin klapikone.

Katso video tästä