ETSIMME LISÄÄ KOKOONPANIJOITA OSAKSI RAUTAISTA TIIMIÄMME!

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen neljää kokoonpanijaa tuotantotiimimme vahvistukseksi ja osaksi ammattilaisten joukkoamme Haapajärven toimipisteelle.

Tehtävänkuva

Työtehtävät sisältävät työskentelyä erilaisissa kokoonpanoon liittyvissä tehtävissä mm. testauksessa maailman johtavan klapikonevalmistajan tuotantolinjalla. Työ on fyysistä, joten hyvä fyysinen kunto helpottaa työssä menestymistä. Eduksi katsotaan aiempi kokemus teollisuudessa työskentelystä, mutta se ei ole välttämätöntä, sillä tehtäviin annetaan kattava perehdytys. Tärkeintä on motivoitunut ja tekevä asenne työntekoa kohtaan!

Työt alkavat mahdollisimman pian ja paikat täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Lähetä siis hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteeseen kati.jakola(at)hakkipilke.fi. Tartu tilaisuuteen nyt!

Tarjoamme sinulle

• Pitkäaikaisen työsuhteen vakaassa yrityksessä ja osaavassa työporukassa.
  • Mielenkiintoiset työtehtävät modernissa tuotantolaitoksessa ja laadukkaat työvälineet.
  • Palkan TES:in ja kokemuksesi mukaan.

Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi yrityksessä, joka on tunnettu pitkistä työsuhteistaan ja asiakaslähtöisyydestä. Liity osaksi voittajatiimiä!

Lisätietoja työtehtävästä saat tuotantopäälliköltämme sähköpostitse: Kati Jakola, kati.jakola(at)hakkipilke.fi

---

TP Silva Oy on kansainvälinen polttopuukoneita ja niiden lisälaitteita valmistava yritys, joka on osa Terra Patris konsernia. Hakki Pilke klapikoneet ovat maailmanlaajuisesti tunnettuja klapiammattilaisten keskuudessa ja niitä myydään kuudella mantereella ja yli 35 maahan. Alan teknologista huippua edustavia Hakki Pilke tuotteita valmistetaan nykyaikaisissa ja moderneissa toimitiloissa Haapajärvellä yli 40 vuoden kokemuksella. Ammattilaiset tuntevat Hakki Pilke klapikoneet kaikkialla maailmassa parhaasta tuottavuudesta ja luotettavuudesta. Lisätietoja osoitteessa www.hakkipilke.fi