Etsimme lisää tuotannon työntekijöitä osaksi huippu tiimiämme!

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen MIG-hitsaajia, hitsaajaa robottihitsaukseen ja kokoonpanijoita tuotantotiimimme vahvistukseksi ja osaksi 60 rautaisen ammattilaisen joukkoamme.

Tehtävänkuva

Kokoonpanon työtehtävät sisältävät tuotantolinjalla työskentelyä erilaisissa kokoonpanoon liittyvissä tehtävissä. Työ on fyysistä ja aiempi kokemus teollisuudessa työskentelystä katsotaan eduksesi.

Hitsaajana voit olla jo pidempään alalla toiminut tai vastavalmistunut tekijä. Odotamme hakijalta reipasta ja vastuullista asennetta laadukkaan työn tekemiseen sekä valmiutta tarvittaessa vuorotyöhön.

Työt alkavat kesän jälkeen/syksyllä.

Tarjoamme sinulle pitkäaikaisen työsuhteen osaavassa työporukassa sekä mielenkiintoiset työtehtävät modernissa tuotantolaitoksessa ja laadukkaat työvälineet. Palkan TES:in ja kokemuksesi mukaan. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi yrityksessä, joka on tunnettu pitkistä työsuhteistaan ja asiakaslähtöisyydestä.

Lisätietoja työtehtävästä saat tuotantopäälliköltämme sähköpostitse: Kati Jakola, kati.jakola@hakkipilke.fi. Kesälomista johtuen lisätietokyselyihin vastataan elokuun alusta alkaen.

Lähetä avoin hakemuksesi osoitteeseen kati.jakola@hakkipilke.fi. Laita otsikkoon selkeästi mitä paikkaa olet hakemassa. Aloitamme haastattelut elokuun alussa lomien jälkeen, jonka jälkeen paikat täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Tartu tilaisuuteen ja lähetä hakemuksesi heinäkuun aikana.

TP Silva Oy on kansainvälinen polttopuukoneita ja niiden lisälaitteita valmistava yritys, joka on osa Terra Patris konsernia. Hakki Pilke klapikoneet ovat maailmanlaajuisesti tunnettuja klapiammattilaisten keskuudessa ja niitä myydään kuudella mantereella ja yli 35 maassa.Alan teknologista huippua edustavia Hakki Pilke tuotteita valmistetaan nykyaikaisissa ja moderneissa toimitiloissa Haapajärvellä yli 40 vuoden kokemuksella. Ammattilaiset tuntevat Hakki Pilke klapikoneet kaikkialla maailmassa parhaasta tuottavuudesta ja luotettavuudesta. Lisätietoja osoitteessa  www.hakkipilke.fi