Marraskuun kuukauden klapintekijä

Marraskuun kuukauden Hakki Pilke käyttäjä on M.R. LOGS Englannista. Mark ja Rachel perustivat yhdessä M.R.LOGS yrityksen vuonna 2009.

Markin mukaan heidän liiketoimintansa kasvoin pian ohi moottorisaha ja halkomakone toiminnasta. Pysyäkseen kysynnän mukana he ostivat ensimmäisen klapikoneensa vuonna 2012. ”Ostimme käytetyn Hakki Pilke 2X koneen, joka oli meille loistava valinta siihen aikaan. Mutta vuonna 2015, löysimme käytetyn Hakki Pilke 1×42 klapikoneen tukkipöydällä ja puruimurilla. Päätimme, että se oli oikea kone meille”, sanoo Mark.

He ovat olleet todella tyytyväisiä konepäivitykseen. ”1×42 on erinomainen kone työskennellä ja huoltaa. Se käsittelee helposti oksaisetkin lehtipuut ja halkaisee ylisuuret puut.”

M.R Logsin koneen voiman lähteenä toimii Cumminsin 6-sylinterinen moottori, joka on säästänyt heidät toisen traktorin ostolta. Hakki Pilke Powerpack voi olla optimaalinen ratkaisu, kun tarvitset traktoria muihin töihin, kuten tukkien siirtelyyn, etkä halua investoida toiseen traktoriin.

Onnittelut Markille Hakki Pilke tuotepaketin voitosta. Toivotamme sinulle menestystä polttopuuliiketoimintaasi!

Lue lisää: https://www.facebook.com/mrlogscountydurham/