Syyskuun kuukauden klapintekijä

Syyskuun kuukauden Hakki Pilke käyttäjä on Ed Iso-Britanniasta. Ed omistaa E C Shere Contracting –nimisen yrityksen, joka tarjoaa liikkuvaa polttopuiden tekoa Devonissa ja sen lähialueilla.

Ed osti Hakki Pilke 1×37 -klapikoneensa perustaessaan polttopuu urakointiyrityksen ja on pyörittänyt sitä puolitoista vuotta. Hän teki paljon tutkimusta ennen koneen ostamista ja valitsi Hakki Pilkkeen sen laadun, luotettavuuden, tehokkuuden ja kestävyyden vuoksi. ”Kaikki koneessani on rakennettu kestämään ja tekemään työnsä. Siellä ei ole mitään, mitä ei tarvitsisi tai jota ei käytettäisi. Se on erittäin ergonomisesti suunniteltu ja kaikki juuri oikeassa paikassa silloin kun niitä tarvitsee”, Ed sanoo.

Soveltuvuus liikkuvaan toimintaan oli yksi tärkeimmistä kriteereistä valittaessa oikeaa klapikonetta hänen tarpeisiinsa. Hakki Pilke 1X37 mahtuu helposti peräkärryn takaosaan ja tekee matkustamisesta asiakkaalta asiakkaalle vaivatonta. Ed nostaa usein konetta perävaunun päältä ja pois, joten hän tarvitsi rakenteelta vahvan koneen, joka kestää jatkuvaa siirtämistä. Kaiken kaikkiaan Ed on ollut erittäin tyytyväinen koneeseen ja sanoo tulevaisuudessa ostavansa ehdottomasti toisen Hakki Pilke koneen.

Onnittelut Edille upean Hakki Pilken tuotepaketin voitosta! Lisätietoja hänen polttopuupalveluistaan yrityksen kotisivuilta.