Oletko sinä etsimämme MIG-Hitsaaja?

Haemme nyt vakituiseen sekä määräaikaiseen työsuhteeseen aktiivisia MIG-HITSAAJIA tuotantotiimimme vahvistukseksi ja osaksi 60 rautaisen ammattilaisen joukkoamme.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa ammatillista koulutusta ja työkokemus hitsauksesta katsotaan eduksi. Voit olla jo pidempään alalla toiminut tai vasta koulusta valmistunut tekijä. Odotamme sinulta reipasta ja vastuullista asennetta laadukkaan työn tekemiseen sekä valmiutta tarvittaessa vuorotyöhön.

Tarjoamme sinulle pitkäaikaisen työsuhteen osaavassa työporukassa sekä mielenkiintoiset työtehtävät modernissa tuotantolaitoksessa ja laadukkaat työvälineet. Palkan TES:in ja kokemuksesi mukaan. Määräaikainen työsuhde voi mahdollisesti jatkua myöhemmin vakinaisena. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi yrityksessä, joka on tunnettu pitkistä työsuhteistaan ja asiakaslähtöisyydestä.

Lisätietoja työtehtävästä saat tuotantopäälliköltämme: 044-2755511 / Kati Jakola.

Lähetä avoin hakemuksesi osoitteeseen kati.jakola@hakkipilke.fi. Haastattelut aloitetaan ja paikat täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä, joten tartu tilaisuuteen ja lähetä hakemus mahdollisimman pikaisesti.

TP Silva Oy on kansainvälinen metsäkoneita valmistava yritys ja osa Terra Patris konsernia. Nykyaikaiset ja modernit toimitilamme sijaitsevat Haapajärvellä. TP Silva tuottaa alan teknologista huippua edustavia Hakki Pilke klapikoneita yli 35 vuoden kokemuksella. Ammattilaiset tuntevat Hakki Pilke klapikoneet kaikkialla maailmassa parhaasta tuottavuudesta ja luotettavuudesta. Lisätietoja osoitteessa www.hakkipilke.fi